lunes, 31 de diciembre de 2012

FINS AVIAT!

Es hora d'acomiadar-me, ja fa tres mesos que va començar aquest blog, i mira que em pensava que no arribaria mai a fer totes les entrades que ens havien proposat, que no hi hauria tanta matèria que explicar i resulta que si, i que, fins i tot, ens m'ha costat resumir tot el que havíem fet a classe.

Per mi ha sigut una etapa molt productiva i profitosa, ja que he après moltíssimes coses en tres mesos, és a dir, un semestre, moltes més de les que em podia arribar a imaginar. En aquest mòdul, hem fet treballs molt profitosos, interessants i innovadors. Diuen que al principi costa molt adaptar-se a aquesta nova etapa, però en el meu cas, em sento molt gratificada, ja que m'han facilitat molt les tasques, i tot el que he après, se que em servirà en el meu futur com a estudiant, i com a mestre.

De COED, dir que tot i que al principi no tenia molt clar per on aniria el temari de d'aquesta assignatura ni com ho enfocaríem  m'he trobat, que de sobte, al començar a fer totes les activitats demanades, l'assignatura començava tenir sentit, tot el que dèiem a classe, em trobava aplicant-ho a moltes més assignatures i per tant, he après molts coneixements necessaris per a la meva formació. Una de les entrades que més m'ha agradat fer ha sigut la de aprenent a parlar bé en públic ja que he relacionat tres de les activitats que m'han semblat més interessants i importants de l'assignatura. Tot el treball de COED exposat al blog, m'ha servit per aprendre a relacionar el que fèiem, per resumir la feina i els apunts de classe i per tant, per tornar a repassar-ho tot. 

De GiTIC dir que he après a utilitzar nombroses eines que no coneixia i que m'han sigut molt útils, com el Google Drive i totes les seves possibilitats, que ens ha facilitat molt la feina per grups, el prezi, una nova eina molt útil i clarificadora, la utilització de les xarxes socials, com el Twitter, i com aplicar-ho a l'educació, l'eina Recortes, que per molt que sembli senzilla, m'ha facilitat molt la feina. També hem utilitzat programes de modificació i creació de vídeos com el Movie Maker o creació d'animacions amb l'Scrath. També hem pogut organitzar la informació que anàvem aprenent amb programes com el CmapTools o el Pealtrees. Totes aquestes eines i moltes més les hauré d'anar aplicant durant tota la meva formació i se que em seran molt útils.

Un recomano a tots els que heu anat llegint el meu blog que apliqueu tot el que jo he après, i he anat explicant, perquè se, que com a mi, us serà molt útil.

Us desitjo una molt bona entrada a l'any 2013 i molta felicitat per a tots!

Ens veiem aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario